همه دسته ها
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو
    خبرخوان

    2020, مهر

    سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (مرداد)
    0 سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (مرداد)
    سنگ ماه تولد مرداد زبرجد (پریدوت) است همچنین اونیکس و عقیق سلمیانی سیاه، ساردونیکس، تورمالین، بلور کوراتز، کارنلین، توپاز طلایی و الماس سنگهای فرعی ماه تولد مرداد می باشند. متولدین برج اسد با استفاده از سنگ های تولد خود می توانند غیرممکن ها را ممکن سازند و انرژی کیهانی را از ستاره نجومی خود دریافت کنند. در ادامه به بررسی سنگهای ماه تولد مرداد و خصوصیات متولدین مرداد می پردازیم.
    سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (تیر)
    0 سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (تیر)
    یاقوت سرخ به عنوان سنگ ماه تولد تیر و همچنین زمرد، مون استون (سنگ ماه) و مروارید سنگ های فرعی متولدین تیر ماه می باشند. چنانچه متولدین تیر بخواهند از قدرت های کیهانی ستاره نجومی ماه خود بهرهمند شوید همراه داشتن این چهار سنگ ماه تولد الزامی است! پس با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های سنگ ماه متولد تیر و خصوصیات متولدین تیر ماه بپردازیم.
    سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (خرداد)
    0 سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (خرداد)
    مروارید مهترین سنگ ماه تولد خرداد است. همچنین سنگ های مون استون(سنگ ماه تولد)، یاقوت سفید، سیترین، الکساندریت، کریزوپراس، چشم ببر و زمرد نیز متعلق به متولدین خرداد می باشند. هریک از این سنگ ها دارای ویژگی هایی است که انرژی آنها با ستاره ماه تولد خرداد کاملا سازگاری داشته و باعث هماهنگی بخت و اقبال و تعادل بدنی در زندگی آنها می شود. در ادامه به توضیح خصوصیات سنگ ماه تولد خرداد و طالع بینی آنها می پردازیم.
    سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (اردیبهشت)
    0 سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (اردیبهشت)
    هریک از سنگ های موجود در طبیعت خاصیتی ویژه و منحصر به فرد دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و شما به واسطه سنگهایی که به گردن آویخته اید یا به نحوی با بدنتان در تماس قرار دارند به شما منتقل می شود. در ادامه به توضیح ویژگی ها و خواص هر یک از سنگ ماه تولد اردیبهشت و همچنین طالع بینی و خصوصیات متولدین ماه اردیبهشت می پردازیم.
    سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (فروردین)
    0 سنگ های متولدین ماه ها و خواص درمانی آنها (فروردین)
    هریک از سنگ های موجود در طبیعت خاصیتی ویژه و منحصر به فرد دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و شما به واسطه سنگهایی که به گردن آویخته اید یا به نحوی با بدنتان در تماس قرار دارند به شما منتقل می شود. الماس، یکی از گرانبهاترین و زیباترین بلور های طبیعت با متولدین فروردین ارتباط بیشتری جه دریافت انرژی از سیاره حاکم بر آنها یعنی مریخ برقرار می کند. در ادامه به توضیح ویژگی ها و خواص هر یک از سنگ ماه تولد فروردین و همچنین طالع بینی و خصوصیات متولدین ماه قوچ می پردازیم.
    درمان دردها با سنگ‌های شفا بخش (سنگ درمانی)
    0 درمان دردها با سنگ‌های شفا بخش (سنگ درمانی)
    کانی ها و سنگ های با ارزش به علت ساختار اتمی کامل و انرژی بسیاری که دارند و نورهای ناب رنگی و درخشان که از خود می تابانند در کنار دانش پزشکی ، بدون خطر آفرینی می توانند اثرهای مثبت برجای بگذارند . ولی این حرف به این معنا نیست که سنگ ها به تنهایی معجزه می کنند بلکه این سنگ ها همراه و در کنار درمان های پزشکی تأثیرات مفیدی را بر بیماری ها دارند.