همه دسته ها
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو
    خبرخوان

    2020, اردیبهشت

    خواص درمانی سنگ فیروزه
    0 خواص درمانی سنگ فیروزه
    در امپراتوری ایران باستان، سنگ آبی آسمانی فیروزه به عنوان دستبند و گردنبند برای محافظت فرد در مقابل مرگ های غیرطبیعی و چشم بد کاربرد داشت. آن ها هم چنین باور داشتند نگاه کردن به سطح این سنگ زیبا، بینایی چشم را افزایش می دهد و قرار دادن این گوهر روی چشم ملتهب، می تواند به درمان بیماری آن کمک کند.
    آشنایی با سنگ فیروزه و انواع آن
    0 آشنایی با سنگ فیروزه و انواع آن
    سنگ فیروزه همواره در طول تاریخ مورد توجه انسان ها قرار گرفته است. شاید مهم ترین دلیل اهمیت بشر به سنگ فیروزه در ارتباط با خواص آن بوده است. از انواع سنگ فیروزه میتوان به نوع شجر و فیروزه عجمی اشاره کرد. از مشخصات سنگ فیروزه رنگ جذاب آن است که بسته به نوع رنگ، آبی آسمانی یا آبی تیره می تواند بسیار گران و یا ارزان باشد.
    خواص دعای هفت جلاله روی سنگ حدید
    0 خواص دعای هفت جلاله روی سنگ حدید
    هر کس دعای هفت جلاله را بر روی سنگ حدید نقش کند و آن را همراه دارد از شر اجنه و افراد مبتلا به جن در امان می ماند و گشایش در کارهایش پیدا می شود. برای مسئولین مملکتی و نیز اشخاصی که گرفتاریهای بسیار شدید دارند استفاده از آن در ایام گرفتاری توصیه می گردد.
    رنگ رزگلد در دنیای مد و زیورآلات
    0 رنگ رزگلد در دنیای مد و زیورآلات
    در سال های اخیر رنگ رزگلد جایگاه خاصی را در میان جواهرات به خود اختصاص داده است به صورتی که امروزه یکی از اصلیترین رنگ ها در صنعت زیورآلات رنگ رزگلد محسوب می شود که طرفداران بسیاری نیز دارد. رزگلد رنگی است که به سادگی می توان ادعا کرد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و تحسین او را بر می انگیزد. رنگ رزگلد در دنیای لباس و رنگ مو نیز از شهرت زیادی برخوردار است.
    آشنایی با انواع آبکاری نقره
    0 آشنایی با انواع آبکاری نقره
    آبکاری نقره یکی از نکات سوال برانگیز برای بسیاری از افرادی است که قصد خرید زیورآلات نقره مثل دستبند و انگشتر یا سرویس و غیره را دارند چرا که فروشنده از اصطلاحاتی مثل آبکاری طلا و آب طلا یا آبکاری رودیوم یا روکش رودیوم و یا مثلا انگشتر رنگ ثابت یا روکش نانو استفاده می کند و شما احتمالا اطلاعات دقیقی در این باره ندارید وسوالاتی مانند 'بهترین نوع آبکاری نقره کدام می تواند باشد؟' در ذهن شما شکل خواهد گرفت.
    آشنایی با شرف الشمس
    0 آشنایی با شرف الشمس
    در باور عموم شرف الشمس نگین انگشتر زرد رنگی است که عده ای به نیت گشایش در کارها به دست می کنند. ولی در واقعیت امر شرف الشمس سنگ نیست. بلکه دعایی است منسوب به امام علی که بصورت رمزگونه روی سنگ عقیق زرد حک می شود. این حکاکی با آداب خاصی در روز ۱۹ فروردین صورت می پذیرد.